TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja INSIGNIA będzie odpowiadać za komunikację social media Ceramiki Paradyż w 2018 roku

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, powierza prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA.
O autorze
0 min czytania 2017-11-22

W ramach współpracy specjaliści z agencji INSIGNIA są odpowiedzialni za opracowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcję kreatywną oraz kompleksową obsługę kanałów social media marki – Facebook, Instagram i Pinterest.

Zespół projektowy składa się między innymi z następujących osób: Anna Ortman, Monika Matysiak (social media), Anna Słowiakowska-Polak (dział kreatywny), Katarzyna Hycka (client service).

We wrześniu br. zakończyła się kampania #wStyluParadyż całkowicie oparta na influencer marketingu. Za jej koncepcję oraz egzekucję również odpowiadała agencja INSIGNIA.

Umowa pomiędzy marką Paradyż a agencją została podpisana na 12 miesięcy. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj