Agencja interaktywna Result Media dla dewelopera Victoria Dom

Na przestrzeni kilku ostatnich lat Internet stał się kluczowym kanałem dotarcia do potencjalnych klientów rynku deweloperskiego. Wcześniej marketing często ograniczany był do przygotowania folderów i płaskich wizualizacji.
O autorze
2 min czytania 2017-06-09

Dziś jest oparty o szczegółowe analizy i strategię, dzięki którym komunikacja precyzyjnie trafia do konkretnych grup docelowych.

Prześciganie się w eventach i kolejnych promocjach, staje się wyczerpaną formułą. W ten sposób nie można już wyróżnić się na rynku. Okazuje się, że zamiast przyciągać klienta fajerwerkami, znacznie lepiej jest wyjść do niego z dobrym produktem, o którym mówimy w prosty, zrozumiały sposób. Strategię opartą o takie założenia realizuje warszawski deweloper Victoria Dom, który ma 19-letnie doświadczenie w branży, jednak to ostatnie miesiące przyniosły firmie spektakularne wyniki. Victoria Dom w I kwartale br. sprzedała o 94,5% więcej mieszkań niż w analogicznym okresie 2016 r.

Deweloper w minionym roku zakontraktował sprzedaż łącznie 627 mieszkań oraz domów. To rekordowy wynik w historii spółki, a także bardzo istotny na rynku warszawskim – bo stanowi w nim 3% udziału. Victoria Dom przeszła też w minionym roku sporo zmian, wydzieliła ze struktur sprzedaży obszar marketingu, którym od połowy 2016 roku zarządza Monika Śliwa – od lat związana z branżą.

Priorytetem jest dla mnie, by obszar, za który odpowiadam, przynosił konkretne, wymierne i mierzalne efekty. W marketingu dużą uwagę przykładamy więc do stałej optymalizacji, tak by prowadzone działania nie były kosztem, ale wartością przynoszącą wzrost zysków w firmie. Na początku skupiliśmy się przede wszystkim na maksymalnym wsparciu sprzedaży poprzez pozyskiwanie wartościowych leadów i precyzyjne docieranie do target grupy. Na pewno przyjdzie też wkrótce czas na działania wspierajace brand awareness firmy – mówi Monika Śliwa, Dyrektor Marketingu w Victoria Dom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto zauważyć, że rynek sprzedaży mieszkań wzrósł w I kwartale 2017 roku o blisko 26% względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Victorii Dom udało się wykorzystać sprzyjającą koniunkturę do maksimum i między innymi poprzez efektywną strategię marketingową realnie wpłynąć na sprzedaż, która w tym okresie czasu zanotowała blisko 100% wzrost. Za dobór narzędzi, mediów, a także wdrożenie, prowadzenie i raportowanie działań odpowiedzialna jest warszawska agencja Result Media.

Wykorzystujemy rozbudowaną analitykę i bierzemy pod uwagę nie tylko trendy na rynku, ale także twarde dane, co daje nam naprawdę szerokie spojrzenie i dodatkowe możliwości. Otwartość na innowacje po stronie dyrektor marketingu i jej know-how w obszarze rynku nieruchomości to dla nas ogromnie ważny element, bez którego nie udałoby się osiągnąć, aż tak dobrych rezultatów – podkreśla Adrian Radomski, COO Result Media. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Deweloper Victoria Dom kontynuuje współpracę z Result Media w obszarze marketingu internetowego. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów, tworzenie kreacji, opracowywanie raportów, analiz oraz rekomendacji. Obecnie realizuje kampanie dla 5 inwestycji, a w najbliższym czasie współpraca zostanie poszerzona o kolejne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ze strony agencji współpracę koordynuje Account Manager – Magdalena Stefaniak.