– Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko wyczuła narrację marki i już od pierwszych tygodni współpracy wykazała się profesjonalizmem w zakresie moderacji w kanałach social mediowych – mówi Żaneta Glinka, dyrektor pionu digital, Kaufland.
Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja, komunikacja kryzysowa oraz monitorowanie wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.
Zobacz również
– Fakt, że nasz nowy klient, jakim jest Kaufland tak szybko docenił jakość naszej obsługi wynika z tego, że stawiamy na moderatorów, którzy doskonale radzą sobie z angażowaniem odbiorców, a także potrafią świetnie identyfikować ryzyko oraz działać zgodnie z ustalonymi i wypracowanymi podczas warsztatów procedurami. Dzięki temu udzielane przez nich odpowiedzi są przemyślane i budują wizerunek marki również w bezpośrednim dialogu z konsumentem – mówi Kuba Kaliciński, CEO agencji Kalicińscy.