OUTRAGE realizuje projekty reklamowe, komunikacyjne, aktywacje i wydarzenia, kreując unikalne projekty oparte na współpracy świata muzycznego i artystycznego z markami. Specjalnością agencji jest realizacja projektów osadzonych w muzyce i rozrywce, a także kooperacje z artystami i twórcami muzyki. OUTRAGE posiada szeroki przekrój kompetencji, od budowania strategii, kreacji, realizacji i produkcji po komunikację. Świadczy także usługi consultingu muzycznego i wizerunkowego, reprezentuje szereg artystów z branży muzycznej oraz festiwale i projekty specjalne. Zajmuje się inicjowaniem kontekstów dla kolaboracji świata artystycznego z rynkiem. Efektem są ciekawe kampanie i aktywacje marek bazujących na bohaterach i bohaterkach popkultury.
– OUTRAGE stworzyliśmy z potrzeby powołania do życia podmiotu, który łączy faktyczne ugruntowane, doświadczenia związane z realizacją projektów stricte w branży muzycznej czy artystycznej oraz dla tych branży, z solidnym doświadczeniem pracy na rynku reklamowym dla podmiotów komercyjnych. Dzięki temu możemy pomóc branży muzycznej, rozrwykowej i kulturanej rozwijać się na nowych poziomach – mówi Monika Sidorowicz, współzałożycielka / Partner w OUTRAGE
Zobacz również
Agencja współpracuje z najważniejszymi niezależnymi wydawcami, agencjami artystycznymi oraz impresaryjnymi, takimi jak takimi jak m.in. Agora Wydawnictwo, Formusic, Quequality, Prosto, Revolume czy Up to date festival oraz artystami ze ścisłej czołówki współczesnej polskiej sceny muzycznej różnych gatunków. Między innymi: PRO8L3M, Żabson, Quebonafide, Jazz Band Młynarski-Masecki, Dziarma, Misia Furtak, czy Syny i Kamp!
– W świecie, w którym każdy chce być wyjątkowy, coraz trudniejsze jest znalezienie równowagi między zaskoczeniem, świeżością a autentycznością. Dlatego w OUTRAGE proponujemy rozwiązania szyte na miarę, dopasowane do indywidualnego charakteru zarówno marek, jak i artystów – mówi Piotr Szulc, współzałożyciel agencji i Partner w OUTRAGE.
Mimo, że agencja dopiero niedawno zaistniała na rynku, już ma na koncie wyróżniające się projekty, szeroko komentowane w mediach. Tak jak kompleksowa obsługa komunikacji promująca LP “Widmo” zespołu PRO8L3M i wszystkie działania związane z premierą albumu. Wśród nich połączenie sił duetu PRO8L3M i WWF w trosce o przyszłość wobec katastrofy klimatycznej, czyli utwór „VI katastrofa”. Tekst o wyniszczonym świecie i obumierającym środowisku powstał na podstawie wstrząsającego raportu „2050 Polska Dla Pokoleń” WWF, a jego interaktywną reprezentację w postaci doświadczenia VR #2050 zaprezentowaliśmy podczas innego przecierającego szlaki przedsięwzięcia, czyli przedpremierowego odsłuchu albumu w formie półtoragodzinnego multimedialnego doświadczenia. OUTPOST – IN5TALAC7A zaaranżowana została w postindustrialnej przestrzeni na warszawskiej Pradze, podczas trzech dni zgromadziła 4 tysiące odbiorców. Za powyższe działania OUTRAGE zdobyło nagrodę KTR w tegorocznej odsłonie konkursu Klubu Twórców Reklamy kategorii Branded Entertainment (brąz).
Słuchaj podcastu NowyMarketing