9 czerwca odbędzie się ogólnokrajowe, digitalowe wydarzenie Microsoft EduDay 2021 „Jak będzie wyglądać edukacja w przyszłości? Reportaż z życia szkoły”, skierowane do sektora oświaty. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada agencja komunikacji Live Age.
Microsoft EduDay to otwarty projekt skierowany do nauczycieli, dyrektorów szkół i wszystkich zainteresowanych cyfrową edukacją. Jest to cykl wydarzeń, podczas których Microsoft promuje nowoczesną edukację oraz narzędzia i rozwiązania technologiczne, jakie ją wspierają.
Zobacz również
Najbliższe wydarzenie, planowane na 9 czerwca to wgląd w edukację przyszłości. Na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni – Microsoft Showcase School będzie można zobaczyć, jak w praktyce wykorzystywana jest nowoczesna technologia w każdym obszarze życia szkoły. Szkołę odwiedzi Marcin Prokop, a jego przewodnikami po nowoczesnej edukacji będą uczniowie, nauczyciele i dyrektorzy szkoły. Przedstawią uczestnikom wizję szkoły przyszłości, w której technologia jest stałym elementem nauki, rozwoju uczniów i nauczycieli, komunikacji i współpracy, budowania społeczności i zarządzania szkołą. W czasie wydarzenia uczestnikom przekazane zostaną praktyczne wskazówki i rekomendacje wykorzystania nowoczesnej technologii oraz jej wpływu na zarządzanie szkołą, proces dydaktyczny, współpracę, budowanie społeczności szkolnej i realizację projektów.
– Budowanie nowoczesnej edukacji między innymi przez wykorzystywanie technologii to nie tylko potrzeba chwili wywołana koniecznością nauki zdalnej. To także wybieganie w przód i odpowiedź na potrzeby kolejnych pokoleń, dostosowanie tej ważnej dziedziny do coraz bardziej powszechnych standardów technologicznych obecnych w różnych innych sferach naszego życia, a nawet – kreowanie tych standardów. Microsoft ma właściwe narzędzia, którymi może i chce ten cel wspierać i to stało się główną przesłanką naszych edukacyjnych przedsięwzięć – mówi Agata Kapica, industry executive – education sector, Microsoft Polska.
Wydarzenie odbędzie się on-line na platformie Microsoft Teams Live Events, a za jego realizację odpowiada agencja Live Age, która od 10 lat wspiera Microsoft w zakresie działań event marketingowych offline i online. W ramach działań na rzecz edukacji, agencja prowadzi dla Microsoft także projekt „Akademia Cyfrowego Edukatora – Microsoft dla Edukacji”, w którym co miesiąc od września 2020 r. pojawiają się po trzy nowe webinary miesięcznie dla nauczycieli, dyrektorów i szkolnych administratorów IT. Udział w nich bierze zwykle od kilkudziesięciu do około 500 uczestników. Po wydarzeniach na żywo materiały umieszczane są na stronie Microsoft, dzięki czemu dostępne są dłużej i dla szerokiego grona odbiorców.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Nasza współpraca z Microsoft to od dawna coś więcej niż realizacja projektów eventowych. To prawdziwy experience marketing, który wspiera markę w różnych obszarach i w stosunku do różnych odbiorców. Bez przywiązania do jednego formatu czy narzędzia – dlatego online nie był tu dla nas zaskoczeniem. Konferencje offline, wydarzenia online, digital content – to tylko taktyka, którą dobieramy w zależności od potrzeb i okoliczności, by jak najlepiej zrealizować cele marki – mówi Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Live Age to agencja komunikacji live, która działa na rynku od 1999 roku. Obsługuje między innymi takich klientów, jak: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel. W 2021 r. została potrójnym laureatem 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards, między innymi za najlepszą konferencję online na świecie. Otrzymała także trzy nagrody w konkursie MP Power Awards 2020, w tym MP Power 12 – agencja eventowa.