Agencja MAB dla BMW – launch nowego modelu

Agencja MAB zrealizowała kampanię wprowadzającą na polski rynek najnowszy model samochodu BMW serii 2 Active Tourer. Na potrzeby kampanii ogólnopolskiej agencja przygotowała materiały ATL i digital oraz kreacje promujące nowy model BMW w kampanii dealerskiej.
O autorze
1 min czytania 2014-10-08

„Klucz do Twoich pasji” to hasło, które towarzyszy wprowadzeniu nowego modelu. Agencja MAB współpracuje od 5 lat z BMW Group Poland jako partner strategiczno-kreatywny marki BMW.

Najnowszy BMW Serii 2 Active Tourerto model wszechstronny i funkcjonalny, sprosta każdemu wyzwaniu. Tradycyjnie modele z tego segmentu są adresowane głównie do rodzin z dziećmi. Funkcjonalność BMW Serii 2 Active Tourer sprawia, że ma on dużo szersze zastosowanie. Na zewnątrz kompaktowe, wewnątrz przestronne. Samochód doskonale sprawdza się w codziennym użytkowaniu, ale też w sytuacjach, gdy chcemy wyjechać za miasto z rowerami, by realizować swoje pasje.

Agencja MAB odpowiada za przygotowanie materiałów ATL, w tym polskiej adaptacji TVC (30”), konwersji spotu 2D do technologii 3D do emisji w kinach, modułów prasowych, outdooru, spotów radiowych, kreację i produkcję materiałów do kampanii digitalowej oraz do kampanii dealerskiej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing