Nowy nabytek Arskom Sport Brokers może się pochwalić imponującym doświadczeniem dziennikarskim. Niedziela karierę zawodową zaczynała w TVN24, gdzie przepracowała ponad cztery lata: najpierw na stanowisku researchera, a następnie jako redaktor. W 2014 roku dołączyła do newsroomu „Faktu”, gdzie zajmowała się pisaniem i redagowaniem artykułów zarówno do wydania papierowego, jak i na stronę internetową Fakt24.pl. Od września 2019 roku była zastępcą szefa działu wydarzenia”.
Niedziela jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. W nowej roli połączy doświadczenie z pracy w mediach z kompetencjami w zarządzaniu i będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie, organizację i optymalizację procesów wewnętrznych agencji.
Zobacz również
Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło.
Zachowując oba brandy, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła planowane zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach