Agencja marketingowa Arskom Sport Brokers z kolejnym wzmocnieniem zespołu

Po dziesięcioletniej pracy w mediach Milena Niedziela dołączyła do zespołu agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers. Niedziela jako office manager będzie w agencji odpowiedzialna m.in. za organizację i optymalizację procesów wewnętrznych.
O autorze
1 min czytania 2020-09-03

Nowy nabytek Arskom Sport Brokers może się pochwalić imponującym doświadczeniem dziennikarskim. Niedziela karierę zawodową zaczynała w TVN24, gdzie przepracowała ponad cztery lata: najpierw na stanowisku researchera, a następnie jako redaktor. W 2014 roku dołączyła do newsroomu „Faktu”, gdzie zajmowała się pisaniem i redagowaniem artykułów zarówno do wydania papierowego, jak i na stronę internetową Fakt24.pl. Od września 2019 roku była zastępcą szefa działu wydarzenia”.

Niedziela jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. W nowej roli połączy doświadczenie z pracy w mediach z kompetencjami w zarządzaniu i będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie, organizację i optymalizację procesów wewnętrznych agencji.

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło.

Zachowując oba brandy, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła planowane zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj