Z kolei Ala Woźniak zajmie się budowaniem i realizacją działań związanych z rozwojem nowej oferty agencji skupionej wokół działu komunikacji.
Dynamiczny rozwój działającej ponad 11 lat na rynku agencji marketingowej DDS Poland przynosi kolejne zmiany mające związek z rozbudową struktury firmy oraz jej oferty. W ciągu ostatnich miesięcy do agencji dołączyło kilku specjalistów. Wśród nich znalazła się Anna Kamińska, graficzka specjalizująca się m.in. w ilustracjach, która wspiera działania kilkuosobowego zespołu kreatywnych w zakresie koncepcji i tworzenia identyfikacji wizualnych, animacji i designu stron internetowych. Swe struktury powiększył również dział informatyczny. Realizacjami związanymi z wdrażaniem architektury stron i Responsive Web Designu zajmuje kolejny nowy specjalista z zakresu inżynierii systemów operacyjnych i aplikacji internetowych, Maciej Pokrywczyński.
Zobacz również
W maju, w związku z działaniami zmierzającymi do stworzenia w pełni zintegrowanej oferty marketingowej, agencja rozbudowała również dział komunikacji uzupełniając go o ofertę PR i Social Mediów. Pieczę nad nowymi realizacjami objęła Ala Woźniak, Head of PR w DDS Poland, od ponad 9 lat związana z PR-em.
– Choć zakres naszych usług, wiedza i dostęp do najnowszej technologii pozwala nam na realizację działań, w ramach których klient może liczyć na szeroki dobór narzędzi i na spójność przekazu, zawsze staramy się podkreślać, że za naszymi rozwiązaniami stoją ludzie. To zespół specjalistów i ich kompetencje są wartością naszej firmy, dlatego cieszy nas coraz liczniejsze grono ekspertów tworzących zespół DDS Poland – mówi Leszek Golonka, Członek Zarządu DDS Poland.
DDS Poland to jedna z największych agencji na Pomorzu prowadząca działania z zakresu marketingu zintegrowanego – od koncepcji kreatywnej, identyfikacji wizualnej, przez animację, wideo, SEM i SEO, po strategię marki. Firma sukcesywnie powiększa zespół budując nowe kompetencje. Więcej informacji na temat agencji dostępnych jest na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing