Pod nową nazwą BrandAhead agencja będzie koncentrować się na rozwijaniu czterech mocnych kompetencji zespołu: Komunikacji, Kreacji, Kampanii Reklamowych i Nowych Technologii.
Agencja dwukrotnie powiększyła w tym roku swój zespól. Rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem międzynarodowej firmy Himalaya Drug Company i marką Himalaya Herbals w zakresie obsługi kanałów społecznościowych oraz zrealizowała kampanię reklamową z jedną z największych firm mleczarskich w Polsce OSM Piątnica promując w digitalu „śmietankę 42%”, w ramach której powstała strona.
Zobacz również
Na czele agencji stanęła Katarzyna Malinowska, dotychczas New Business Manager agencji Facead. Za strategię odpowiedzialny jest Wiktor Ławik, projekty związane z komunikacją prowadzi Anna Zamecka, a kreacją zarządza Bartosz Wielowiejski. Agencja łączy analityczne podejście z atrakcyjną komunikacją i kreacją, w centrum stawiając markę i wizję jej ciągłego rozwoju.
– Mamy szczęście pracować ze wspaniałymi Klientami, którzy są otwarci na nowości. Większość naszych Klientów współpracuje z nami przez lata, a to daje nam możliwość nie tylko efektywnego wprowadzania ich marek w stale zmieniający się świat digitalu, ale przede wszystkim budowania wspólnej wizji tego, gdzie marki mają znaleźć się w przyszłości. Takie podejście doskonale odpowiada także wizji rozwoju naszej agencji – podsumowuje Katarzyna Malinowska.
Więcej informacji oraz case study na stronie www.brandahead.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing