Kampania, wprowadzająca na rynek nowy smartfon myPhone LUNA, wystartowała 8 września i potrwa do końca października. Za obsługę mediową odpowiadać będzie Mediaverse, agencja specjalizująca się w najnowszych trendach reklamy internetowej (RTB, Mobile, Video, Google, Retargeting) oraz analityce webowej. W ramach launchu nowego produktu agencja będzie odpowiadać planowanie, zakup mediów. Ponadto działania obejmą również realizację i optymalizację kampanii reklamowej online, w tym m.in. rozwój programu partnerskiego, aktywności online rozliczanych w modelu CPS, kampanię Adwords zarówno w wyszukiwarkach, jak i w sieci reklamowej Google oraz kampanię display, w której dodatkowo zostanie wykorzystany model zakupu powierzchni Real Time Bidding. Na potrzeby kampanii stworzono profil behawioralny (audience targeting), który wykorzysta dane o intencjach zakupowych Użytkowników, w tym dane pochodzące zarówno z porównywarek cenowych, jak i partnerów biznesowych producenta. W przyszłości planowana jest również zintensyfikowana kampania video online.
Synergia działań w ramach kampanii reklamowej dla myPhone LUNA ma na celu skuteczne wprowadzenie produktu na rynek, zwiększenie jego rozpoznawalności, a także realizacje celów sprzedażowych producenta.
Zobacz również
Nowoczesny smartfon LUNA o unikalnym i smukłym designie, z ekranem o przekątnej 5.5” IPS i rozdzielczości HD 1280x720px, pojawił się w przedsprzedaży, na początku września. Będzie dostępny w sklepie producenta w promocyjnej cenie, wraz z dodatkowymi bonusami takimi jak: starter Mobile Vikings z kwotą 19 zł do wykorzystania i pakietem 2GB Internetu, power bank oraz składany pokrowiec. Przedsprzedaż potrwa do 23. września, później produkt trafi do szerokiej dystrybucji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]