TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja mediowa Zenith wygrała przetarg na obsługę mediową PepsiCo w Polsce

Agencja Mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo w zakresie kompleksowej obsługi mediowej, w tym strategii komunikacji oraz planowania i zakupu wszystkich mediów dla całego portolio marek nowego Klienta. Obsługą PepsiCo zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus.
O autorze
0 min czytania 2023-01-11

Przetarg rozpoczął się jesienią 2022 r., a jego celem był wybór strategicznego partnera mediowego.

– To był wyjątkowo wymagający proces, charakteryzujący się ogromną dbałością o każdy szczegół naszych propozycji zarówno strategicznych, jak i kosztowych. Włożyliśmy w przetarg maksymalne zasoby energii, wiedzy i ekspertyzy naszych najlepszych talentów ze wszystkich kluczowych dziedzin marketingu. Cieszymy się, że zostało to docenione przez jednego z największych i najbardziej progresywnych globalnych marketerów działających w Polsce – mówi Anna Bartoszewska, dyrektor generalna agencji mediowej Zenith.

Za obsługę PepsiCo odpowiadać będzie struktura Zenith Plus, utworzona specjalnie na potrzeby obsługi tego marketera. Współpraca rozpocznie się w lutym br. (2023 r.) Przetarg koordynowała firma audytorska Stars.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj