Specjalnością agencji są działania niestandardowe.
Sikorski jest współtwórcą fanpage’a “Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”. W 2007 zainicjował powstanie Plebiscytu MediaTory – Studenckie Nagrody Dziennikarskie, którym przez 6 lat zarządzał. Przez ostatnie lata zajmował stanowisko copywritera i creative group head w agencji Hand Made.
Zobacz również
Piotr Cebo jest grafikiem. Współpracował z agencjami reklamowymi, wydawnictwami i organizacjami non-profit. Przez ostatnie lata pracował w agencji Hand Made.
Wraz z Sikorskim realizowali również projekty jako niezależny team kreatywny. Razem realizowali m.in. kampanię społeczną “Jestem dziennikarzem”, zachęcającą do bardziej świadomego korzystania z mediów, a także odpowiadali za działania kreatywne w ramach akcji “Czytaj PL”. Największy rozgłos przyniósł im jednak udział w konkursie na dyrektora kreatywnego serwisu Pornhub. Wygrali międzynarodowe głosowanie internautów, uzyskując 10 razy więcej głosów niż drugie w kolejności zgłoszenie. Ostatecznie organizatorzy przyznali im jednak drugie miejsce.
Jakub Kulasa pracował wcześniej w Krakowskim Biurze Festiwalowym w zespole odpowiedzialnym za rozwój marki Kraków Miasto Literatury UNESCO, gdzie przez 5 lat koordynował “Czytaj PL” – największą akcję promującą czytelnictwo w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pierwszymi klientami agencji są Foodcare Sp. z o.o. oraz Grupa Wydawnicza Znak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strona agencji: niedoogarniecia.pl