Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Agencja Nie Do Ogarnięcia rozpoczęła działalność

Na rynku reklamowym pojawiła się nowa agencja. Agencję Nie Do Ogarnięcia założyli Piotr Cebo, Jakub Kulasa i Marcin Sikorski. Oferuje ona Klientom przygotowanie i wdrażanie koncepcji kreatywnych, budowanie wizerunku marki i zarządzanie marką w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2018-03-22

Specjalnością agencji są działania niestandardowe.

Sikorski jest współtwórcą fanpage’a “Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”. W 2007 zainicjował powstanie Plebiscytu MediaTory – Studenckie Nagrody Dziennikarskie, którym przez 6 lat zarządzał. Przez ostatnie lata zajmował stanowisko copywritera i creative group head w agencji Hand Made.

Piotr Cebo jest grafikiem. Współpracował z agencjami reklamowymi, wydawnictwami i organizacjami non-profit. Przez ostatnie lata pracował w agencji Hand Made.

Wraz z Sikorskim realizowali również projekty jako niezależny team kreatywny. Razem realizowali m.in. kampanię społeczną “Jestem dziennikarzem”, zachęcającą do bardziej świadomego korzystania z mediów, a także odpowiadali za działania kreatywne w ramach akcji “Czytaj PL”. Największy rozgłos przyniósł im jednak udział w konkursie na dyrektora kreatywnego serwisu Pornhub. Wygrali międzynarodowe głosowanie internautów, uzyskując 10 razy więcej głosów niż drugie w kolejności zgłoszenie. Ostatecznie organizatorzy przyznali im jednak drugie miejsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakub Kulasa pracował wcześniej w Krakowskim Biurze Festiwalowym w zespole odpowiedzialnym za rozwój marki Kraków Miasto Literatury UNESCO, gdzie przez 5 lat koordynował “Czytaj PL” – największą akcję promującą czytelnictwo w Polsce.

Pierwszymi klientami agencji są Foodcare Sp. z o.o. oraz Grupa Wydawnicza Znak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Strona agencji: niedoogarniecia.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się