Zadaniem NuOrder jest kompleksowe przygotowanie akcji marketingowej do produktu Multiochrona, najnowszej propozycji Energi dla klientów indywidualnych.
Od dłuższego czasu klienci Energi przyzwyczajają się do tego, że Energa to nie tylko sprzedawca prądu i gazu. Każdemu z nas zdarzają się „małe” domowe czy zdrowotne katastrofy. Multiochrona Energi, stwarza możliwość wyboru jednego z trzech wariantów pakietu z assistance domowym, medycznym czy OC z sumą gwarancyjną do 50 000 złotych. Klienci oszczędzają czas i pieniądze, bo fachowców do naprawy awarii znajduje za nich Energa. Nie muszą się też martwić szkodami wyrządzonymi przez dzieci czy domowych pupili. A to wszystko w połączeniu z niezmienną ceną prądu przez nawet 3 lata.
Zobacz również
Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Celem działań jest zmiana postrzegania wizerunku marki na bardziej nowoczesny, dotarcie do młodych odbiorców oraz pozyskanie leadów sprzedażowych.
NuOrder jest autorem koncepcji spotu przeznaczonego do kampanii internetowej oraz interaktywnego filmu video, który zostanie wykorzystany w kampanii mailingowej.
Agencja jest także odpowiedzialna za stworzenie Key Visual’a akcji, Landing Page’a, nośników na potrzeby działań mediowych oraz działań direct marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za zakup mediów będzie odpowiadał Dom Mediowy MullenLowe MediaHub.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania wystartuje na początku maja.
Energa to jedna z czterech największych krajowych spółek energetycznych i jeden z trzech największych dostawców energii elektrycznej w Polsce. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów. Po długiej przerwie zdecydowała się na kampanię marketingową, aby odświeżyć i unowocześnić wizerunek zarówno firmy jak i oferowanych produktów.