Agencja Od kuchni wygrała przetarg na obsługę marki Perla

Specjalizująca się w sektorze food agencja kreatywna Od kuchni od marca 2023 r. rozpoczyna współpracę z Perla Polska, europejskim producentem hummusu. Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację nowego subbrandu – Pełna Dobra.
O autorze
0 min czytania 2023-03-22

Agencji Od kuchni powierzono przygotowywanie contentu foto i wideo, sesje fotograficzne, kompleksową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok) oraz działania z zakresu PR dla Perla – europejskiego producenta hummusu i antipasti.

– Od blisko pięciu lat zajmujemy się obsługą komunikacyjną producentów żywności, jednak dotychczas były to głównie małe i średnie firmy. Z tego względu z dużą radością podjęliśmy współpracę z Perla Polska, czołowym producentem hummusu i przekąsek w Europie. Przed nami mnóstwo wyzwań, którym chcemy sprostać na najwyższym poziomie! – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.

Od kuchni, posiadając własne studio kulinarne oraz fotograficzne, przygotowuje content w pełni in-housowo. Nad całym projektem z ramienia agencji czuwa Magda Malutko. Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj