Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Agencja Ogilvy & Mather powiększa swój zespół

Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły cztery nowe osoby. Izabela Jurczak i Jan Wojtkowski zasilają szeregi działu Client Service agencji, Piotr Stochmalski dołącza do Ogilvy One, a Magdalena Myczko do zespołu Ogilvy PR.
O autorze
1 min czytania 2015-07-03

Izabela Jurczak swoje doświadczenie zdobywała w PZL i McCann. Specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych. W trakcie dotychczasowej kariery pracowała między innymi dla KFC, Tesco, Kujawski i Aviva. W Ogilvy & Mather objęła funkcję Account Managera i odpowiedzialna jest za działania dla marki nju mobile.

Piotr Stochmalski dołącza do Ogilvy One jako Social Media Manager. Wcześniej pracował m.in. w Red8 Digital przy obsłudze Rafaello i Axe. W Ogilvy będzie wspierał działania socialowe dla klientów agencji.

Jan Wojtowski obejmuje stanowisko Account Executive. Specjalizuje się w kampaniach digitalowych. Wcześniej pracował dla takich klientów jak: Nepentes, Chevrolet, Vifon, TVN czy Fundacja Dzieci Niczyje.

Magdalena Myczko dołącza do zespołu Ogilvy PR jako Account Executive. Wcześniej pracowała w agencji Media Forum i prowadziła działania dla klientów z branży bankowości i energetyki. W Ogilvy wpiera zespół prowadzący działania PR dla Huawei Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj