Agencja Ogilvy zwyciężyła w przetargu na strategiczno-kreatywną obsługę Allegro

W wyniku trwającego od czerwca przetargu, w którym brało udział sześć agencji, Allegro zdecydowało się wybrać Ogilvy. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie nowej platformy komunikacyjnej oraz stałą obsługę w obszarze ATL i digital (digital content production).
O autorze
1 min czytania 2019-07-15

– To ogromne wyróżnienie zostać wybranym przez Allegro. Nie mam na myśli tylko perspektywy biznesowej i tego, że jest to niekwestionowany lider w tak trudnej, a jednocześnie rozwijającej się branży, ale równie ważna jest dla mnie perspektywa pracy z marketerem, który od lat prowadzi wyrazistą i angażującą komunikację. Jest to dla mnie moment ogromnej zawodowej satysfakcji – mówi Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy.

– Praca nad briefem od Allegro była dla nas niesamowitym doświadczeniem. Cieszymy się, że nasz sposób myślenia spotkał się z uznaniem klienta. Zaczynamy wspólnie nowy rozdział – dodaje Maciej Twardowski, executive creative director.

– Polacy coraz częściej przestawiają się z zakupów offline na online. Nowa platforma komunikacyjna, nad którą będziemy pracować wspólnie z Ogilvy, będzie pomagać Polakom w tej zmianie, pokazując że zakupy pozwalają oszczędzać czas i pieniądze, a przez to zmieniają życie klientów na lepsze – mówi Adam Szałamacha, brand manager Allegro.

Współpraca zacznie się jeszcze w lipcu, start kampanii jest planowany na wrzesień.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj