– To ogromne wyróżnienie zostać wybranym przez Allegro. Nie mam na myśli tylko perspektywy biznesowej i tego, że jest to niekwestionowany lider w tak trudnej, a jednocześnie rozwijającej się branży, ale równie ważna jest dla mnie perspektywa pracy z marketerem, który od lat prowadzi wyrazistą i angażującą komunikację. Jest to dla mnie moment ogromnej zawodowej satysfakcji – mówi Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy.
– Praca nad briefem od Allegro była dla nas niesamowitym doświadczeniem. Cieszymy się, że nasz sposób myślenia spotkał się z uznaniem klienta. Zaczynamy wspólnie nowy rozdział – dodaje Maciej Twardowski, executive creative director.
Zobacz również
– Polacy coraz częściej przestawiają się z zakupów offline na online. Nowa platforma komunikacyjna, nad którą będziemy pracować wspólnie z Ogilvy, będzie pomagać Polakom w tej zmianie, pokazując że zakupy pozwalają oszczędzać czas i pieniądze, a przez to zmieniają życie klientów na lepsze – mówi Adam Szałamacha, brand manager Allegro.
Współpraca zacznie się jeszcze w lipcu, start kampanii jest planowany na wrzesień.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]