Umowa pomiędzy PPL i Olmeką została podpisana do końca marca 2020 r. Jej zakres dotyczy bieżącej obsługi reklamowej PPL, w tym m.in. projektowania materiałów reklamowych, wsparcia w realizacji akcji promocyjnych, projektowania materiałów promocyjnych B2B itp.
Wcześniej agencja Olmeka współpracowała z PPL, na zasadach projektowych, m.in. w działaniach związanych z projektowaniem katalogów i materiałów wizerunkowych B2B, działaniach BTL (np. brandowanie kiosków dla pasażerów), a także z zakresu Employer Branding (np. materiały na potrzeby kampanii rekrutacyjnej OOH i BTL) i projektowania materiałów dot. strefy VIP Line (m.in. sesja zdjęciowa i przygotowanie materiałów promocyjnych)
Zobacz również
PPL jest liderem polskiego rynku lotniczej infrastruktury transportowej. W zasobach PPL znajduje się m.in. Lotnisko Chopina w Warszawie – największy w Polsce i jeden z większych portów lotniczych w Europie Środkowo–Wschodniej (w 2018 r. z usług tego portu skorzystało 17,7 mln pasażerów). PPL to również podmiot dominujący Grupy Kapitałowej PPL (GK PPL). Przedsiębiorstwo posiada udziały lub akcje 14 spółek, m.in. zarządzających portami lotniczymi: Kraków Airport, Szczecin-Goleniów, Poznań-Ławica, Rzeszów-Jasionka, MPL Warszawa-Modlin, PL Gdańsk, PL Wrocław, PL Mazury (Szymany), Bydgoszcz-Szwederowo, MPL Katowice-Pyrzowice, Zielona Góra-Babimost.
W skład grupy kapitałowej PPL wchodzą wyspecjalizowane spółki świadczące obsługę pasażerów, towarów i samolotów na polskich lotniskach (Welcome Airport Services Sp. z o.o. i Lotniczy Dworzec Towarowy Wrocław Sp. z o.o.) oraz podmiot prowadzący działalność pozalotniczą: ACS Sp. z o.o. – działalność z zakresu ochrony i kontroli bezpieczeństwa pasażerów oraz bagażu w portach lotniczych.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]