Agencja Plej odpowiadała za produkcję i realizację finałowej imprezy Projektu Klub, która odbyła się 3 grudnia, a także za produkcję filmu podsumowującego to wydarzenie.
Projekt Klub 2.0 to druga edycja akcji Ballantine’s, w której uczestnicy mogli wygrać zorganizowanie imprezy według swojego pomysłu i zostać szefem klubu. Podczas finałowej odsłony wydarzenia, gospodarzami imprezy zorganizowanej pod nazwą TRUE MUSIC, zostali ambasadorzy projektu – Tomson i Jankes. Na scenie pojawiła się też jedna z najbardziej utalentowanych i charyzmatycznych młodych, polskich wokalistek, finalistka The Voice of Poland – Ania Karwan. O najlepszą muzykę i odpowiedni nastrój zadbali znani warszawscy DJ’e – Def Wave, DJ Hubson oraz DJ Romi. Gwoździem imprezy stał się wspólny set DJ’ski ambasadorów Projektu Klub – Tomsona oraz Jankesa, z którymi wystąpili również goście specjalni – znani z Afromental: Baron oraz Torres. Podczas imprezy dołączył do nich także, zakręcony na punkcie hip-hopu, jazzu i r’n’b, Frenchy.
Zobacz również
Koncept kreatywny Pojektu Klub stworzyła agencja Mullenlowe, za działania komunikacyjne odpowiadała agencja MSL Group, a realizacją finałowego eventu zajęła się agencja marketingu zintegrowanego Plej. Do zadań Plej należało stworzenie klubowej atmosfery w ekskluzywnym wnętrzu Domu Handlowego Vitkac, koordynacja współpracy z gośćmi specjalnymi imprezy, a także cała logistyka związana z obsługą gości wydarzenia, którzy zapisywali się na nie za pośrednictwem internetu. W ramach współpracy z marką Ballantine’s, Plej odpowiadała również za materiały graficzne oraz produkcję filmów podsumowujących imprezę finałową Projektu Klub.
Za współpracę z Wyborowa Pernod Ricard i obsługę wydarzeń dla marki Ballantine’s odpowiada Olga Brzozowska – project manager w Plej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]