Agencja Prasowa Artivia.pl przejmuje In Hot Water Company

ETHO Systems, właściciel Internetowej Agencji Prasowej Artivia.pl z początkiem października przejmuje własność agencji interaktywnej In Hot Water Company. Obie firmy, dzięki połączeniu kompetencji mają dostarczać klientom pełen zakres usług marketingowych.
O autorze
1 min czytania 2012-10-02

Internetowa Agencja Prasowa Artivia specjalizuje się w content marketingu – dostarcza profesjonalne treści redakcyjne na potrzeby klientów – portali internetowych, wydawnictw i agencji PR, zajmuje się też copywritingiem oraz udziela wsparcia przy powstawaniu i redagowaniu gotowych materiałów.

W ramach social reportingu Agencja tworzy też unikalne materiały reporterskie, przygotowuje zdjęcia i materiały filmowe, zależności od potrzeb klientów.

In Hot Water Company jest wrocławską agencją interaktywną, która realizuje kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, zajmuje się social media marketingiem i planowaniem. ETHO Systems, właściciel Artivii, zdecydował o przejęciu własności i zarządzania In Hot Water Company. Połączenie kompetencji i usług obu firm ma pomóc w dalszym rozwoju na rynku.

O motywach nawiązania współpracy mówi Małgorzata Litorowicz, dyrektor Artivia.pl:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Jako Artivia realizujemy przede wszystkim działania redakcyjne. Teraz, z pomocą In Hot Water Company, mamy szansę rozwinąć skrzydła i realizować dla klientów także zintegrowane działania reklamowe, marketingowe i PR. Artivia cały czas będzie zapleczem dziennikarskim i copywriterskim dla agencji. Dzięki tej integracji zaoferujemy znacznie szerszy zakres usług i zwiększymy konkurencyjność na rynku. Zyskają też nasi klienci, ponieważ mogą zlecić nam całość prac związanych z promocją i reklamą i nie muszą szukać kilku różnych agencji.”

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się