Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg na działania dla Nałęczowianki

Przestrzeń, założona między innymi przez Igora Zajdę (poprzednio Grupa Żywiec) i Karolinę Kałużną oraz Tomasza Misiukiewicza (poprzednio Saatchi&Saatchi IS, VML Poland), wygrywa przetarg na agencję leadującą na marce Nałęczowianka (Nestle Polska).
O autorze
0 min czytania 2018-09-11

Agencja będzie odpowiedzialna za spore zmiany na marce: wypracowanie nowej big idei na najbliższe lata oraz kampanii ATL, a także za prowadzenie procesu związanego z redesignem oraz wprowadzaniem innowacji.

Agencja Przestrzeń powstała w 2018 roku z połączenia doświadczenia agencyjnego i marketingowego, a jej założeniem jest szerszy i bardziej kompleksowy zakres pracy niż w klasycznej agencji komunikacyjnej.

Nałęczowianka to obecnie druga woda mineralna na rynku. Obecnie – jak podkreśla agencja i klient.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj