Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg OLX

Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg OLX
Przestrzeń już w styczniu 2024 zrealizuje kampanię wizerunkową dla OLX Praca. Obejmie ona kanały ATL, digital i social media.
O autorze
0 min czytania 2023-12-08

Agencja została jednym z dwóch partnerów na stałe współpracujących przy realizacji kolejnych kampanii marki. Co więcej, w ramach procesu przetargowego Przestrzeń wybrano  na agencję digital, której OLX powierzy codzienną obsługę wszystkich działań digital. 

Przestrzeń to agencja strategiczno-kreatywna, specjalizująca się w działaniach 360. Wśród klientów ma takie marki jak: Kompania Piwowarska, Decathlon, Uber czy Nestle. 

Więcej informacji: [email protected] oraz  www.przestrzen.com  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj