Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja PZL przygotowała pierwszą kampanię wideo dla Słynne MR Roślinne

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową margaryny Słynne MR Roślinne, produkowanej przez ZT „Kruszwica” SA.
O autorze
0 min czytania 2020-06-01

Marka jest obecna na rynku od 1972 roku. W 2010 pojawiła się jedyna do tej pory kampania prasowa, również autorstwa  PZL.

Komunikacja ma charakter wizerunkowy – będą to realizowane w prasie oraz telewizji działania sponsorskie. Działania wystartowały 1 czerwca.