Kampania obejmująca swym zasięgiem Polskę i Rosję, będzie emitowana w czasopismach branżowych i na portalach internetowych związanych z tematyką budownictwa, technologii, instalacji. Jej adresatem są biura projektowe, firmy budowlane, korporacje deweloperskie, inwestorzy. Emisja reklam w czasopismach i w internecie, rozpoczęta w październiku, potrwa do końca 2014 roku. Wygrany przez agencję 4 ALL przetarg oznacza początek stałej współpracy agencji z firmą VTS Group.
Agencja 4 ALL działa na rynku od 14 lat. Do głównych klientów agencji należą: BEKO, Bonduelle, Nestle, Teva, PernodRicard. Agencja oferuje usługi we wszystkich obszarach działań komunikacyjnych, reklamowych i produkcyjnych: atl, btl, social media, multimedia, internet, PR. Agencja 4 ALL zatrudnia 20 osób.
Zobacz również
Zapraszamy do odwiedzin naszej nowej strony internetowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach