TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Reklamowa Avanti rekomendowaną agencją do organizacji i obsługi promocji marek PepsiCo

Agencja Reklamowa Avanti rekomendowaną agencją do organizacji i obsługi promocji marek PepsiCo
Agencja Reklamowa Avanti wygrała przetarg na organizację i obsługę promocji dla marek z portfolio grupy PepsiCo na lata 2024-2025, w wyniku czego została powierzona jej kompleksowa obsługa tych działań na polskim rynku. Podpisane zostały umowy dla Pepsi-Cola General Bottlers Poland sp. z o.o. oraz Frito Lay Poland sp. z o.o.
O autorze
1 min czytania 2024-05-17

Wygrana w przetargu oznacza, że Avanti będzie kontynuować wieloletnią współpracę z PepsiCo, co za tym idzie – można się spodziewać różnego rodzaju aktywacji prowadzonych dla ich marek. Marki napojów oraz przekąsek objętych przetargiem są wręcz kultowe i wszystkim doskonale znane, to przede wszystkim Lay’s, Cheetos, Doritos i Star oraz Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew oraz Rockstar. Do tej pory, w ramach prawie piętnastoletniej współpracy, powstało wiele konkursów promocyjnych i motywacyjnych, aktywacji sprzedaży premiowej oraz loterii, które szczególnie ekscytują konsumentów. 

We wspólnych działaniach firm pojawiały się w ostatnim czasie również wyzwania niestandardowe, jak kampania Pepsi Space, której efekty można było podziwiać w 2023 roku, w sześciu miastach Polski oraz na platformach internetowych. Avanti zapewniło organizację konkursu konsumenckiego w ramach kampanii oraz we współpracy ze swoim partnerem technologicznym Sygnisoft S.A. realizację strony zgłoszeniowej do aktywacji zarówno w Polsce, jak i w Rumunii.

 „Wygrana w kolejnym przetargu PepsiCo to dla nas duże wyróżnienie. Cieszę się, że zostaliśmy ponownie obdarzeni zaufaniem. Z naszej strony mogę powiedzieć, że jesteśmy gotowi na nowe wyzwania i współdziałanie w przyszłych projektach. Bieżący rok przyniesie nowe, ekscytujące aktywacje, związane też z nową platformą promocyjną Joy, którą właśnie wdrożyło PepsiCo.”– komentuje Sylwia Nidecka, Client Service Director w Agencji Reklamowej Avanti.

Artykuł sponsorowany powstały przy współpracy z Avanti.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj