Wygrana w przetargu oznacza, że Avanti będzie kontynuować wieloletnią współpracę z PepsiCo, co za tym idzie – można się spodziewać różnego rodzaju aktywacji prowadzonych dla ich marek. Marki napojów oraz przekąsek objętych przetargiem są wręcz kultowe i wszystkim doskonale znane, to przede wszystkim Lay’s, Cheetos, Doritos i Star oraz Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew oraz Rockstar. Do tej pory, w ramach prawie piętnastoletniej współpracy, powstało wiele konkursów promocyjnych i motywacyjnych, aktywacji sprzedaży premiowej oraz loterii, które szczególnie ekscytują konsumentów.
We wspólnych działaniach firm pojawiały się w ostatnim czasie również wyzwania niestandardowe, jak kampania Pepsi Space, której efekty można było podziwiać w 2023 roku, w sześciu miastach Polski oraz na platformach internetowych. Avanti zapewniło organizację konkursu konsumenckiego w ramach kampanii oraz we współpracy ze swoim partnerem technologicznym Sygnisoft S.A. realizację strony zgłoszeniowej do aktywacji zarówno w Polsce, jak i w Rumunii.
Zobacz również
„Wygrana w kolejnym przetargu PepsiCo to dla nas duże wyróżnienie. Cieszę się, że zostaliśmy ponownie obdarzeni zaufaniem. Z naszej strony mogę powiedzieć, że jesteśmy gotowi na nowe wyzwania i współdziałanie w przyszłych projektach. Bieżący rok przyniesie nowe, ekscytujące aktywacje, związane też z nową platformą promocyjną Joy, którą właśnie wdrożyło PepsiCo.”– komentuje Sylwia Nidecka, Client Service Director w Agencji Reklamowej Avanti.
Artykuł sponsorowany powstały przy współpracy z Avanti.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach