,,Fotel dziadka” to książka dla dzieci, która opowiada o sile marzeń. Główny bohater książki, tytułowy fotel, zachęcony przez codzienne, barwne i niesamowite historie, które dziadek opowiada swoim wnukom, zaczyna wierzyć w nieznany sobie świat i postanawia sprawdzić istnienie zupełnie nowej rzeczywistości znajdującej się poza pokojem, w którym mieszka. Wbrew niedowierzaniu i szyderstwom ze strony innych mebli znajdujących się w pokoju, fotel dziadka postanawia opuścić dom i tym samym zaczyna spełniać swoje marzenia.
(…) ,,W tym świecie dobrych rzeczy
Zobacz również
Jest bardzo, bardzo wiele.
A najlepszą z nich jest to,
Że są w nim marzyciele.” (…)
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Postanowiliśmy stworzyć kampanię dla wszystkich marzycieli, zanim każdy z nich zostanie dziadkiem. Dzień Dziadka to święto wszystkich dziadków, a w związku z tym, że dziadek ten występuje także w nazwie i logo naszej agencji – to święto jest również nasze. Kampania Fotel Dziadka to zaproszenie do spełniania marzeń. – mówi Katarzyna Szybowska, copywriter i autor tekstu opowieści.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bohater książki nie jest postacią fikcyjną. Fotel dziadka istnieje naprawdę. To fotel, który niegdyś należał do dziadka jednego z założycieli agencji – Alberta Stęclika. Pomagał opowiadać dziadkowi Alberta najlepsze historie, których wnukowie słuchali z wypiekami na twarzy. Teraz fotel znajduje się w biurze agencji i pomaga tworzyć reklamy.
,,Fotel dziadka” został wydany w formie ilustrowanej książki, którą można nabyć na Allegro oraz w formie audiobooka, do którego głosu udzielił Ireneusz Załóg, znany m.in. z dubbingu wielu bajek dla dzieci. Audiobook powstał we współpracy z Jakubem Jerszyńskim z Sounds Good.