Cont!Revolution zajmie się:
- realizacją strategii contentowych (w tym performance),
- produkcji, dystrybucji i promocji treści,
- strategiami i audytami SEO.
Statystyczny człowiek spędza około 11 godzin dziennie na pochłanianiu treści. Od czasu do czasu jego beztroską konsumpcję treści przerywa jakaś kreacja marketingowa. Zazwyczaj ją ignoruje, chyba że jest to interesując content.
Zobacz również
– Conent omija adblocki – 34% internautów korzysta z programów blokujących reklamy*. Marki mogą i powinny tworzyć reklamy, które niosą wartość dla konsumentów – mówi Anna Elwart, managing director Resolution. – Ludzie chcą mieć kontakt z jakościową treścią, jednak standardowe kampanie zwykle tego nie zapewniają – dodaje Elwart.
Inwestycja w content marketing to strategia długofalowa. Potrzeba czasu, optymalizacji i publikacji – zarówno onsite jak i offsite. Jednak treść wysokiej jakości jest w stanie spełniać swoje zadania jeszcze na długo po publikacji. Po optymalizacji zaś, będzie na siebie pracować.
Liczby nie kłamią:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- 67% marketerów, którzy działają contentowo uważa tego typu działania za skuteczne,
- 66% marketerów zwiększyło nakład na content audiowizualny,
- 59% marketerów zwiększyło nakłady na tworzenie contentu pisanego.**
Na czele teamu stanie Aleksandra Gałązka (Chabowska) – doświadczona planerka oraz strateżka – związana z Resolution od 2016 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*AdBlock Detector, 14.01.2020 r.
** Content Marketing Institute z 2018