Celem kampanii było zgromadzenie, jak największej liczby widzów w kinach. Do jego realizacji wykorzystano między innymi media społecznościowe. Result Media odpowiadało za prowadzenie kampanii reklamowych na Facebook, YouTube oraz Google Adwords. W ramach tych serwisów wykorzystano pełen miks reklam – posty sponsorowane i promowane wideo na Facebooku czy inDisplay, inStream, engagement ads, search w ramach Google.
Grupa docelowa była dosyć szeroka, ale różniła się w zależności od przekazu. Udało nam się skutecznie do niej dotrzeć, osiągając bardzo dobre wyniki kampanii. To z kolei, bezpośrednio przełożyło się na zapełnienie sal kinowych – komentuje Konrad Spoczyński, Prezes Zarządu Result Media.
Zobacz również
Result Media to agencja marketingu internetowego. Zespół tworzą specjaliści z branży marketingu on-line, posiadający wieloletnie doświadczenie w obsłudze internetowych kampanii reklamowych. Result Media skupia ludzi, którzy specjalizują się w SEM/SEO, analityce internetowej, planowaniu mediów, afiliacji i kampaniach sprzedażowych. Ponadto agencja posiada certyfikat potwierdzający partnerstwo Google.
VUE MOVIE Distribution (dawne ITI Cinema) – to dystrybutor oraz koproducent filmowy, który od lat jest laureatem licznych, prestiżowych nagród. W swoim portfolio ma dystrybucję kinową takich hitów jak „Pitbull. Nowe porządki”, „Jack Strong”, „Obywatel”, „Służby specjalne”, „Witaj w klubie”, „Oszukane” czy „Mój biegun”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]