„Rock i Borys” (RCKBRS) to podcast, który prowadzą Remigiusz Maciaszek, jeden z najpopularniejszych polskich youtuberów i streamerów, oraz Borys Nieśpielak – reżyser, dokumentalista, fotograf i koneser kina. W podcastach i video poruszają tematykę związaną z szeroko pojętą technologią i lifestyle. Podcast dostępny jest między innymi na Spotify, iTunes, YouTube, Apple Podcasts i na Lectonie. Średnio jeden odcinek generuje około 100 000 odsłuchań na wszystkich dostępnych platformach, w 2020 roku wszystkie odcinki osiągnęły ponad 12 000 000 odsłuchów. Równolegle z podcastem Twórcy zarządzają niemal 25-tysięczną grupą na Facebooku, na której omawiane i komentowane są treści poruszane w odcinkach podcastu.
Agencja będzie wspierać twórców w zakresie realizacji współpracy z markami. Do tej pory Rock i Borys brali udział w kampaniach marek takich jak BLIK, Beesafe, Allegro, ING Tech Poland czy Pilsner Urquell.
Zobacz również
Agencja SŁUCHAM specjalizuje się w działaniach marketingowych opartych o podcasty, a także produkcji podcastów brandowych i managementem twórców. SŁUCHAM reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), Justynę Mazur („Słuchowisko. Porozmawiajmy o życiu”, „Piąte: nie zabijaj”). Agencja realizowała działania m.in. dla marek takich jak: Wedel, Pilsner Urquell, BLIK, BeeSafe, CI Polsat, Allegro, HBO, Eir Health czy Empik Go.