Od 18 lat AutoMapa niezmiennie pozostaje najbardziej zaawansowanym systemem nawigacji samochodowej dostępnym na polskim rynku. Pod marką AutoMapa znajdziemy nawigację w segmencie premium, mającą niemal 1,5 mln użytkowników, serwis mapowy Targeo.pl oraz AutoCB – aplikację push-to-talk, używaną do komunikacji głosowej między kierowcami i do rozmów ze znajomymi.
– Facebook to ważna dla nas i dla klientów AutoMapy przestrzeń kontaktu. Zarówno nawigacja AutoMapa, jak i serwis mapowy Targeo.pl to miejsca, w których codziennie spotykają się z nami użytkownicy, ale rozmawiać możemy właśnie w social mediach. Cieszymy się na tę współpracę, wierzymy, że razem z „Tigersami” będziemy rozwijać naszą markę i jeszcze bardziej zbliżymy się do naszego konsumenta – mówi Magda Buchalska, brand development director w AutoMapa.
Zobacz również
– AutoMapa od lat skutecznie pomaga swoim klientom w dotarciu do miejsca docelowego, a misją Social Tigers jest przewodnictwo w dżungli social media – na co dzień dbamy więc o osiągnięcie tego samego efektu – realizacji celów jakie wyznaczają nasi klienci. Jestem przekonany, że połączenie naszych doświadczeń oraz doskonałości operacyjnej przyniesie satysfakcjonujące rezultaty – mówi Franciszek Georgiew, CEO, Social Tigers.