Agencja Social Tigers zamienia się w Tigers

1 stycznia 2021 agencja Social Tigers przekształca się w Tigers. Za zmianą nazwy idzie całościowy rebranding i nowa strona internetowa. Za projekt odpowiedzialne jest studio Kommunikat.
O autorze
1 min czytania 2021-01-04

Zmiana nazwy podyktowana jest poszerzającym się portfolio usług i planami strategicznymi firmy, które zakładają ekspansję na rynki azjatyckie.

– 95% agencji i firm w branży medialnej wygląda i komunikuje się tak samo, świadcząc bliźniaczo podobne usługi. Równolegle na zebraniach zarządów tychże firm padają te same hasła: „potrzebujemy więcej leadów”, „klienci nie chcą kupować – musimy obniżyć cenę”, „spróbujmy jeszcze zoptymalizować koszty”. Niestety, mało kto dostrzega związek między tym, jak firmy się komunikują, a tym, jak radzą sobie z biznesowymi wyzwaniami. W Tigers komunikacja jest niemniej ważna niż obsługa klienta czy sprzedaż i stanowi integralną cześć produktu – mówi Franciszek Bazyli Georgiew, CEO Tigers.

Za nową propozycję wizualną marki odpowiadają Kuba Rutkowski i Natalia Żerko ze studia Kommunikat. Za projekt nowej strony internetowej odpowiadają agencje Wise People i Vision Trust. Autorem ilustracji Tygrysa jest digital painter Piotr Arendzikowski.

Agencja Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Salad Story, I’m Inter Motors, Empik, Eduweb.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj