Zmiana nazwy podyktowana jest poszerzającym się portfolio usług i planami strategicznymi firmy, które zakładają ekspansję na rynki azjatyckie.
– 95% agencji i firm w branży medialnej wygląda i komunikuje się tak samo, świadcząc bliźniaczo podobne usługi. Równolegle na zebraniach zarządów tychże firm padają te same hasła: „potrzebujemy więcej leadów”, „klienci nie chcą kupować – musimy obniżyć cenę”, „spróbujmy jeszcze zoptymalizować koszty”. Niestety, mało kto dostrzega związek między tym, jak firmy się komunikują, a tym, jak radzą sobie z biznesowymi wyzwaniami. W Tigers komunikacja jest niemniej ważna niż obsługa klienta czy sprzedaż i stanowi integralną cześć produktu – mówi Franciszek Bazyli Georgiew, CEO Tigers.
Zobacz również
Za nową propozycję wizualną marki odpowiadają Kuba Rutkowski i Natalia Żerko ze studia Kommunikat. Za projekt nowej strony internetowej odpowiadają agencje Wise People i Vision Trust. Autorem ilustracji Tygrysa jest digital painter Piotr Arendzikowski.
Agencja Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Salad Story, I’m Inter Motors, Empik, Eduweb.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach