Agencja Stor9 wzmacnia zespoły odpowiedzialne za influencer marketing i new business

Do zespołu Stor9 dołączyły nowe osoby, które wzmocnią działania agencji w obszarze pozyskiwania nowych klientów oraz influencer marketingu.
O autorze
1 min czytania 2022-02-10

Jako new business manager dział handlowy wzmocniła Magdalena Krejpcio, która posiada 9-letnie doświadczenia w szeroko pojętych działaniach new business z zakresu reklamy i marketingu internetowego. Ostatnio pracowała w Peppermint powered by Quad, a wcześniej w agencji K2.

Natomiast do działu influencer marketingu dołączyły dwie nowe osoby. Agnieszka Starzyńska jako senior influencer marketing manager odpowiadać będzie za przygotowywanie ofert, prowadzenie projektów i wsparcie zespołu w realizowaniu kampanii z zakresu influencer marketingu. Wcześniej pracowała dla firm m.in. z branży beauty, fashion, AGD, FMCG oraz alkoholi – zarówno w zakresie obsługi PR, jak i influencer marketingu. Przez ostatni rok była odpowiedzialna za stworzenie oraz egzekucję strategii komunikacji dla SuperMenu by Anna Lewandowska.

Magdalena Łuba objęła stanowisko influencer marketing specialist. W Stor9 odpowiada za kompleksową realizację efektywnych kampanii z influencerami. Wspiera kreatywnie także pozostałe teamy w przygotowywaniu ofert dla potencjalnych klientów. Wcześniej zajmowała się PR-em i influencer marketingiem dla marki Pyszne.pl, a także Kukuła Healthy Food i Kondrat Wina Wybrane.

Magdalena Krejpcio raportuje bezpośrednio do Zarządu Stor9, natomiast Agnieszka Starzyńska i Magdalena Łuba do Natalii Szymczyk – head of influencer marketing agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dział influencer marketingu naszej agencji już od dawna świadczy usługi dla szerokiego wachlarza klientów, współpracując nie tylko z gwiazdami z portfolio naszego działu Talents, ale także z influencerami z całego rynku. Obsługujemy zarówno pojedyncze zapytania, jak i roczne kampanie, a jednocześnie produkujemy content z influencerami na potrzeby social mediów naszych klientów. Stąd ciągłe wzmocnienia sprawdzonymi specjalistami.

Natomiast dział new business rozwijamy nie tylko pod kątem influencer marketingu i pozyskiwania nowych partnerów, ale także wysokich kompetencji produkcyjnych, które budowaliśmy step by step zgodnie ze strategią od początku powstania Stor9 – mówi Anna Zielińska, CEO agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stor9 świadczy usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, realizując projekty dla takich marek jak: Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, T-Mobile czy Novakid. Jednocześnie dział talents obsługuje współprace komercyjne oraz wizerunkowe Anny Lewandowskiej oraz Małgorzaty Kożuchowskiej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się