Dom produkcyjny będzie odpowiedzialny za obsługę klientów w obszarze produkcji spotów telewizyjnych, sesji zdjęciowych czy szeroko pojętego contentu digital. Na czele struktury stanęła Agnieszka Zielińska, która dotychczas odpowiadała za rozwój kompetencji produkcyjnych w Stor9_.
W ciągu ponad 5 lat obecności na rynku jako Stor9_ wyprodukowaliśmy kilkadziesiąt spotów telewizyjnych i treści dedykowanych do internetu. Zrealizowaliśmy też kilkadziesiąt sesji zdjęciowych z największymi gwiazdami na potrzeby kampanii 360. Nasze portfolio stało się na tyle różnorodne,
Zobacz również
że naturalnym kierunkiem było wydzielenie niezależnej struktury specjalizującej się w produkcji contentu najwyższej jakości – mówi Agnieszka Zielińska, chief production officer 9Production.
9Production planuje poszerzać portfolio klientów w Polsce i zagranicą, a pierwszym krokiem ekspansji będzie pojawienie się na rynkach zagranicznych.
Nasz plan to ekspansja na rynki zagraniczne, co da nam możliwość stworzenia usługi serwisowej dla domów produkcyjnych z innych krajów, a także realizowania projektów dla lokalnych marek. Chcemy również rozwinąć nasz wewnętrzny rooster twórców, by mieć na pokładzie zdolnych reżyserów, operatorów czy fotografów – dodaje Agnieszka Zielińska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
9Production wchodzi w skład grupy Stor9_, którą zarządzać będzie CEO i Co-Founder agencji – Anna Zielińska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Grupa Stor9_ nieustająco będzie rozwijać portfolio klientów w obszarach doradztwa biznesowego, kreatywnych oraz influencer marketingu. Cały czas inwestujemy zyski w rozwój nowych produktów oraz ludzi. W portoflio produktowym pojawiła się niedawno usługa budowania marek własnych dla Influencerów, na co mocno stawiamy w naszej longtermowej strategii rozwoju – mówi Anna Zielińska CEO Stor9_ group.
W ostatnim czasie dom produkcyjny 9Production wyprodukował w Hiszpanii spot do kampanii TVC i OOH dla Totalizatora Sportowego „Moda na Zdrapki Lotto” z udziałem Roberta Lewandowskiego, a także materiał do kampanii telewizyjnej dla marki Sephora.