Współpraca opiera się na wypracowaniu dedykowanych publikacji w mediach lifestylowych, kobiecych i parentingowych, której efektem będzie poszerzenie świadomości konsumentów w zakresie nowoczesnej pielęgnacji jamy ustnej. Działania są prowadzone w ramach komunikacji produktowej i opierają się na bezpośrednich kontaktach z dziennikarzami.
Marta Polakow-Stepanow, współwłaścicielka Tailor Made PR i szef strategii podkreśla, jak ważna jest współpraca z redakcjami w działaniach PR dla marek i produktów:
Zobacz również
Dziś marketerzy gros działań skupiają wokół influencerów, często jedynie w kanałach twórców. W przypadku marek wymagających opowieści, edukacji, wytłumaczenia idei i sensu istnienia, warto inwestować w działania z mediami oparte na relacjach z dziennikarzami. Budowanie contentu mediowego pozwala osiągnąć trwały efekt wizerunkowy dla produktu i marki, a w przypadku GUM mamy doskonałe atrybuty do takich działań: historię, doświadczenie, wiarygodność i nową technologię.
Do tej pory działania komunikacyjne marki w przyjmowanych planach marketingowych skupiały się jedynie na płatnych współpracach z mediami i były realizowane jako klasyczne kreacje ATL. Istotą briefu dla agencji było pozycjonowanie GUM jako eksperta i lidera w zakresie innowacji. Zadaniem Tailor Made PR jest wprowadzenie do komunikacji wiarygodnego storytellingu i edukacja w zakresie zależności między zdrowiem jamy ustnej a zdrowiem całego organizmu, co od ponad 30 lat podlega głębokim badaniom prowadzonym przez GUM.
Umowa została zawarta na czas określony, do końca 2022 r. z chęcią przedłużenia kontraktu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing