Agencja Tigers świętuje swoje 9. urodziny. Do roli CEO wraca twórca marki Franciszek Georgiew

Agencja Tigers świętuje swoje 9. urodziny. Do roli CEO wraca twórca marki Franciszek Georgiew
Dokładnie 11 maja 2015 roku Franciszek Georgiew założył swoją pierwszą firmę – Social Tigers. Dziś wraca do roli CEO marki. Co takiego wydarzyło się w Tigers na przestrzeni ostatnich 9 lat?
O autorze
1 min czytania 2024-05-10

– Z nieuwagi podpisałem umowę o współpracy z organizacją UFC, która obligowała mnie do wystawienia faktury. Zmusiło mnie to do założenia działalności, czego nigdy poważnie nie rozważałem. Splot wydarzeń skłonił mnie do pozyskania pierwszych klientów i realizacji wizji o budowie najsilniejszego zespołu do social mediów poza agencją, w której wówczas pracowałem – wspomina Franciszek Georgiew.

Jednoosobowa działalność bardzo dynamicznie przekształciła się w kilkunastoosobową agencję działającą pod rozpoznawalnym brandem Social Tigers. Specjalizacją ówczesnej agencji była obsługa kanałów social media, z naciskiem na dominujący wśród serwisów społecznościowych Facebook. To wszystko przełożyło się na rozwój strony internetowej oraz powstanie pierwszych e-booków. Agencja do tej pory rozwija dział edukacji, który od samego początku był mocno wpisany w DNA marki.

W 2021 rok agencja weszła już pod nową nazwą TIGERS. W maju 2022 Franciszek Georgiew poinformował o rezygnacji z roli CEO, przekazując stery agencji w ręce Karoliny Kawskiej. Nowa CEO wcześniej w roli Head of Customer Success z powodzeniem rozwijała zespół i stała się naturalną liderką Tigers.

W przededniu wejścia agencji w 10. rok działalności, po dokładnie dwóch latach z roli prezeski ustąpiła Karolina Kawska, a na fotel CEO Tigers powrócił założyciel marki Franciszek Georgiew. Struktura właścicielska agencji pozostaje bez zmian i ustępująca z roli CEO pozostaje udziałowcem w Tigers i XXII Ventures. Wracający do roli CEO Franciszek Georgiew będzie współpracował bezpośrednio z czterema managerami: Aleksandrą Kałużą, Martyną Celuch, Michałem Iwanem oraz Karolem Jaworskim. To zmiana wpisująca się w dalsze upraszczanie struktury organizacyjnej Tigers oraz otwierająca nowy rozdział w historii agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing