Agencja UM wygrywa obsługę Pyszne.pl

Agencja mediowa, należąca do grupy Mediabrands, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów firmy Just Eat Takeaway.com. W jego efekcie polski oddział agencji UM rozpoczyna współpracę z Pyszne.pl.
O autorze
1 min czytania 2021-10-07

Sieć agencji mediowych UM zwyciężyła w globalnym przetargu na obsługę mediową Just Eat Takeaway.com., właściciela platformy Pyszne.pl. W wyniku konkursu UM zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Just Eat Takeaway.com na kolejnych, dziewięciu rynkach w Europie. Tym samym UM będzie obsługiwał tę firmę na łącznie 21 rynkach, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, Kanadzie i kilku europejskich państwach.

– W przetargu wykorzystaliśmy nasze pozycjonowanie Futureproof, które doskonale wpisuje się w realizację celów biznesowych digitalowej platformy Pyszne.pl. Zespół z Polski brał czynny udział w strategicznym etapie konkursu. Dzięki konsolidacji obsługi w naszej sieci będziemy mogli wykorzystać wiedzę i doświadczenie z innych rynków, na których już współpracujemy od pewnego czasu – mówi Justyna Mazur, chief client relations officer w Mediabrands.

Współpraca z Pyszne.pl i agencją UM formalnie nastąpi na początku 2022 r. Szefem obsługi tego klienta będzie Monika Kowal, group account director agencji UM. Globalna współpraca z Just Eat Takeaway.com a siecią UM trwa od 2019 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj