Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię audioteksową dla Majonezu dekoracyjnego WINIARY

Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu dekoracyjnego WINIARY pod hasłem „Wybierz Majonez dekoracyjny, wybierz nagrody!”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-08

Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje całą Polskę i dotyczy Majonezu dekoracyjnego WINIARY (wszystkie pojemności). Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 lutego i potrwa do 31 marca 2021 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkt promocyjny – Majonez dekoracyjny WINIARY i wysłać SMS pod numer 70916, w treści wpisując WINIARY.numer dowodu zakupu. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę jedną z ponad 1700 nagród i sam decyduje, czy chce ją odebrać w formie rzeczowej, czy gotówkowej. Nagrodami rzeczowymi są produkty marki Joseph Joseph oraz Smeg) albo gotówka (w wysokości 50 zł, 200 zł, 400 zł lub 2000 zł). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Nissan Juke albo 70 000 złotych. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu. Regulamin loterii dostępny jest na stronie www.uniqueone.pl oraz www.winiary.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social media, telewizji w internecie, a także za pomocą aplikacji Blix. Zakup mediów powierzono UM Thrive. Za reklamę telewizyjną odpowiada agencja Publicis.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj