Agencja UNIQUE ONE przygotowała konkurs dla marki Listerine

„Do 21 dni odlicz i poczuj różnicę!” – pod takim hasłem wystartował konkurs oraz akcja cash back dla marki Listerine (Johnson&Johnson Poland). Agencja UNIQUE ONE zajęła się opracowaniem obu akcji skierowanych do konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

Aby wziąć udział w konkursie lub akcji cash back*, należy kupić przynajmniej 2 produkty marki Listerine® o pojemności min. 400 ml każdy. Wzięcie udziału w jednej akcji automatycznie odbiera możliwość udziału w drugiej.

Sprzedaż promocyjna i przyjmowanie zgłoszeń do konkursu będzie odbywała się w okresie: 01.01-28.02.2021 r. Natomiast w akcji cash back sprzedaż promocyjna potrwa od 01.01 do 28.02.2021 r., a zgłoszenia będą przyjmowane od 22.01 do 31.03.2021 r. Szczegóły i ograniczenia znajdą się w regulaminie: www.listerine.pl i www.uniqueone.pl.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę prawną, weryfikację laureatów, zakup i wydanie nagród.

Akcję wspiera kampania reklamowa w postaci spotów emitowanych w Internecie. Za zakup mediów odpowiedzialna jest: Agencja J3, część UM Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*Akcja cash back daje możliwość uczestnikom niezadowolonym z zakupionych produktów marki Listerine® uzyskania zwrotu środków pieniężnych, jakie przeznaczyli na ich zakup. Natomiast osoby zadowolone z użytkowania produktów marki zapraszamy do udziału w konkursie i walki o atrakcyjne nagrody. Wystarczy dokonać zakupu produktów promocyjnych i odpowiedzieć na pytanie: „Skoro bierzesz udział w wyzwaniu Listerine®, to pewnie… lubisz wyzwania! Jakie stawiasz sobie w tym roku?”. 21 autorów najciekawszych odpowiedzi wygrywa karty przedpłacone na kwotę 1000 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing