…konceptów gastronomicznych, a także lokale usługowe, jak biuro podróży czy drogeria. Goście mogą cieszyć się również wystawami sztuki, muzyką graną na żywo lub warsztatami prowadzonymi w studio kulinarnym.
Otworzone pod koniec 2016 roku Koszyki, cieszą się ogromnym zainteresowaniem i nieustannie przyciągają nowych klientów spragnionych kulinarnych, muzycznych i architektonicznych doznań. W niezwykle krótkim czasie stały się jednym z najmodniejszych miejsc w Warszawie.
Zobacz również
Koszyki zarządzane są przez fundusz Griffin Real Estate. Do zadań agencji VACALOCA należeć będzie prowadzenie komunikacji w social media, doradztwo marketingowe i szeroko pojęty ePR. Działania mają na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku marki oraz wspieranie sprzedaży oferowanych produktów i usług, a także pozyskiwanie nowych klientów. Agencja zajmie się również obsługą i tworzeniem zawartości strony www.
VACALOCA posiada rozległe doświadczenie w obsłudze i doradztwie marketingowym dla wielkopowierzchniowych centrów handlowych. W ich portfolio znaleźć można grupę IKEA Centres Polska czy Unibail-Rodamco.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]