Na rynku europejskim jest już od ponad 50 lat. Princes to bogaty asortyment produktów z ponad 20 kategorii, takich jak: produkty mięsne, rybne, owoce, warzywa, makarony, sosy czy oleje.
VACALOCA dla Princes Foods BV zajmie się doradztwem marketingowym, obsługą kampanii on-line oraz e-PR marek: Tuńczyk Princes i Olej Wielkopolski. Umowy zakładają stopniowe rozszerzanie świadczonych usług o event marketing i influencer marketing.
Zobacz również
Vacaloca to agencja interaktywna, która skutecznie wdraża zintegrowane kampanie promocyjne przy wykorzystaniu e-marketingu oraz mobile marketingu i posiada bogate doświadczenie we współpracy z markami spożywczymi. Obsługiwała reklamowo produkty z kategorii takie, jak: Uncle Ben’s, House of Asia, Dilmah czy Vifon. W ramach tych działań powstały akcje: „Dogadamy się w kuchni? ZaRYŻykujmy” czy „Klub Miłośników Dobrej Herbaty”.