Nowy podział zadań będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 roku.
Agencja VML Poland zyskała wysokie noty w zeszłorocznym przetargu obejmującym przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki. Propozycja strategiczna VML Poland otrzymała jedną z najwyższych ocen i agencja zajęła wysokie, drugie miejsce.
Zobacz również
Agencja VML Poland w postępowaniu przetargowym wykazała się zrozumieniem marki i strategicznym podejściem. Jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy ciekawe propozycje i inspirujące działania komunikacyjne dla marki – komentuje Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu IKEA Retail w Polsce
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która z sukcesem wdrożyła platformę kreatywną „Niech żyje dom”, nadal pozostaje odpowiedzialna za produkcje ATL-owe oraz wsparcie strategiczne w realizowanych kampaniach.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]