Nowy podział zadań będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 roku.
Agencja VML Poland zyskała wysokie noty w zeszłorocznym przetargu obejmującym przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki. Propozycja strategiczna VML Poland otrzymała jedną z najwyższych ocen i agencja zajęła wysokie, drugie miejsce.
Zobacz również
Agencja VML Poland w postępowaniu przetargowym wykazała się zrozumieniem marki i strategicznym podejściem. Jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy ciekawe propozycje i inspirujące działania komunikacyjne dla marki – komentuje Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu IKEA Retail w Polsce
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która z sukcesem wdrożyła platformę kreatywną „Niech żyje dom”, nadal pozostaje odpowiedzialna za produkcje ATL-owe oraz wsparcie strategiczne w realizowanych kampaniach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell