Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja VMLY&R Poland została partnerem marki Ballantine’s

VMLY&R Poland od początku marca odpowiada za obsługę kolejnej marki należącej do koncernu Pernod Ricard – szkockiej whisky Ballantine's.
O autorze
0 min czytania 2020-03-24

W wyniku wygranego przetargu agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych, współpracą z influencerami oraz przygotowaniem aktywacji specjalnych dla marki, m.in. konkursów oraz eventów.

W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital oraz opracowanie komunikacji w social media. Ponadto, agencja zajmuje się produkcją assetów kampanijnych oraz planowaniem mediów.