W wyniku rozstrzygniętego przetargu marka Volkswagen Samochody Dostawcze powierzyła agencji V&P odpowiedzialność na rynku polskim w zakresie:
- ATL/BTL– doradztwo strategiczne oraz wypracowanie strategii komunikacji dla marki i nadzoru nad jej spójnością we wszystkich kanałach, budowaniu koncepcji kreatywnych, wsparcia stacji dealerskich w realizowaniu lokalnych działań marketingowych
- DIGITAL – wypracowanie strategii działań marki w obszarze digital. Projektowanie, zarządzanie i ciągła optymalizacja Digital Customer Journey na wszystkich digitalowych touchpointach marki. optymalizacja Customer/User Experience architektury informacji i współczynników konwersji. Zarządzanie (tworzenie, zmiana, optymalizacja) wszystkimi środowiskami digitalowymi marki. Przygotowanie strategii dla marki oraz jej implementacja w zakresie Marketing Automation. Proponowanie rozwiązań dot. UX, zgodnych z wytycznymi marki oraz zgodnych z aktualnymi trendami zachowań panujących na rynku.
- SoMe – przygotowanie kierunków strategicznych dla obecności marki w Social Mediach. Przygotowanie strategii komunikacji oraz zarządzanie wszystkimi socialowymi kanałami komunikacji marki.
– Jesteśmy dumni, że do grona klientów V&P dołączyła marka z Grupy Volkswagen, która doceniła nasze prawie 30-letnie doświadczenia rynkowe oraz autorską metodologię marketingu konwersji 360°. To podejście, biorące pod uwagę wszystkie obszary kontaktu marki z klientem pozwalające osiągnąć najwyższą efektywność działań. Szczególnie doceniamy, że w tym trudnym ekonomicznie czasie marka Volkswagen Samochody Dostawcze obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła tak kompleksowe działania – komentuje podpisanie umowy Tomasz Życki, dyrektor zarządzający agencji V&P.
Zobacz również
Do współpracy z nowym klientem stworzono dedykowany zespół składający się z kluczowych ekspertów agencji: za obszar strategii odpowiada Kacper Skocki (senior strategic planner), a działania online prowadzi Mateusz Rybicki (digital project manager) i Artur Zawisza (senior digital manager). Opiekę nad klientem powierzono Katarzynie Ciemniak, pełniącej obowiązki account managera.