– Kilkanaście miesięcy współpracy z zespołem Whites pokazało nam, że dzielimy wspólne wartości – nastawienie na sukces klienta, otwartą komunikację i zaufanie. Wierzę, że dzięki tej transakcji przyspieszymy rozwój obu spółek, dostarczając klientom jeszcze większą wartość ze współpracy – mówi Mikołaj Niedziałkowski, założyciel GoodC.
GoodC to obecnie 10-osobowy zespół specjalistów, którzy zrealizowali szereg zaawansowanych projektów, także dla znanych marek, takich jak EximTours, Amica, McDonalds czy Huawei. Pozostałe 20% udziałów pozostaje w rękach Mikołaja Niedziałkowskiego, założyciela i prezesa zarządu GoodC.
Zobacz również
– Przewaga technologiczna coraz częściej decyduje o sukcesie w marketingu. Łącząc kompetencje marketingowe z technologicznymi jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom rozwiązania bezpośrednio adresujące ich wyzwania i potrzeby – mówi Anna Ałaszkiewicz, partner zarządzająca, Whites.
Agencja Whites równolegle rozwija wewnętrzny dział badań i analiz, który specjalizuje się w projektach marketingowych z obszaru big data i data science.
– To pierwsza tego typu transakcja, dzięki której przyspieszymy nasz rozwój poprzez akwizycje. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi firmami, których usługi i rozwiązania są komplementarne dla Whites i dadzą efekt synergii – Maciej Woźniak, prezes zarządu, Whites.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Grupa Whites to w tej chwili ponad 100 ekspertów, dzięki czemu realizujemy złożone projekty, wspierając transformację cyfrową naszych klientów. Agencja działa także na rynkach międzynarodowych, m.in. dla klientów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii czy Austrii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing