Redakcja działa w Lublinie, pod kierownictwem Bożeny Rzepeckiej, od lipca ubiegłego roku. Rozwój zespołu jest odpowiedzią na stały wzrost zapotrzebowania klientów agencji na usługi z zakresu content marketingu, w tym budowę dedykowanych platform contentowych, zasilanych jakościowymi treściami związanymi z marką.
– Dobry content jest największym wsparciem dla długofalowej strategii pozyskiwania ruchu i dla SEO. Nasza formuła Content Graphu daje kompleksowe rozwiązanie w tym obszarze – piszemy teksty tak, żeby były skuteczne w generowaniu odwiedzin na stronie, ale pilnujemy także, żeby były merytoryczne, ciekawe i wyczerpująco omawiały dany temat. Dbanie o to, by powstające materiały były wartościowe dla odbiorcy to właśnie zadanie Anny – tłumaczy Maciej Woźniak, założyciel agencji Whites.
Zobacz również
Anna Grunwald ma trzynastoletnie doświadczenie w pracy redakcyjnej. Początkowo związana była z magazynem Ładny Dom (Agora SA), a następnie została redaktor prowadzącą serwisów ladnydom.pl i e-ogrody.pl. Zarządzała treściami, pozycjonowaniem serwisów, ich rozwojem i poszerzaniem zasięgu. Od 2013 roku związana była z działem sprzedaży reklam Agory.
Do tej pory w wyspecjalizowanej redakcji w agencji Whites powstało ponad 7 000 tekstów dla klientów min. z branży motoryzacyjnej, spożywczej, finansowej czy lifestyle’owej. Klienci mogą zlecać redakcji zaprojektowanie i przeprowadzenie działań contentowych generujących ruch na ich własne strony, pisanie tekstów specjalistycznych, jak i blogów firmowych.
– Klienci doceniają nasze indywidualne podejście do ich potrzeb. Rozwój agencji jest tego efektem. Rośniemy i inwestujemy w najwyższy poziom kompetencji naszych obecnych pracowników i nowo zatrudnianych osób – mówi Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing