– Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego powierzamy ten obszar Dominice, która ma szerokie doświadczenie w pracy agencyjnej, wiedzę marketingową i biznesową. Potrafi je łączyć z działaniami strategicznymi, nastawionymi na realizację celów. To daje nam pewność, że nasi klienci są w dobrych rękach – mówi Anna Ałaszkiewicz, Managing Partner w Whites.
Dominika Przyłęcka ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracowała w największych marketingowych agencjach sieciowych, takich jak JWT, Havas, Leo Burnett, Young & Rubicam. Zarządzała kampaniami łączącymi ATL, BTL i digital dla wiodących marek międzynarodowych i polskich, takich jak Kraft, Nestle, Danone, L’Oreal, Colgate, Unilever, Disney, Statoil, ING, Canal+, Maspex, Agros Nova.
Zobacz również
Przez ostatnie dwa lata była Kierownikiem Działu Komunikacji i Ewaluacji Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Odpowiadała między innymi za strategię komunikacji, promocję i branding. Była również New Business Directorem w pierwszej polskiej agencji crowdsourcingowej Million You.
– Lata pracy z klientami pokazały mi, że kluczowe jest wsłuchiwanie się w ich potrzeby. Tylko dzięki temu jako agencja jesteśmy w stanie proponować najlepsze rozwiązania dla biznesu i osiągać zamierzone rezultaty. Otwartość i profesjonalizm – to podstawa budowania partnerskiej relacji i na to będę stawiać w swoich działaniach – mówi Przyłęcka.
Agencja Whites zajmuje się budowaniem widoczności marek w internecie, również na rynkach zagranicznych, poprzez działania White Hat SEO, content marketing, kampanie PPC. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl, ABCzdorovie.ru, Mustache, Sporticos.com, WP.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing