Agencja z Polski zadba o wizerunek IFAB

Trzy agencje, jeden przetarg i wielki sukces – to Grupa Me & My Friends wchodzi do gry z Międzynarodową Radą Piłkarską (IFAB). Organizacja tworzy i kontroluje Przepisy Gry w Piłkę Nożną – polska agencja znalazła sposób na ich komunikację. Pierwszy krok to platforma webowa.
O autorze
1 min czytania 2016-03-30

Renomowane agencje z Europy zostały zaproszone do przetargu dotyczącego przygotowania i wdrożenia nowego portalu IFAB. Wśród nich znalazła się wrocławska Grupa Me & My Friends, której składowymi są spółki: Me & My Friends (strategia, kreacja, UX), MoveApp (mobile, backend), Brand Voice (social media, PR) i The Dust (ATL/Advergaming). Ostatecznie to właśnie propozycja polskiej agencji została doceniona. – Już samo zaproszenie do składania ofert było dla nas wyjątkowym wyróżnieniem – powiedział Jakub Wolff, CEO agencji Me & My Friends. – Mimo dużego doświadczenia działania o takim zasięgu i rozmachu to dla nas prawdziwe wyzwanie – dodaje. Do grona klientów obsługiwanych przez poszczególne marki Grupy należą m.in.: Alior Bank, LOT, Orange, adidas,  T-Mobile, Microsoft,  Allegro i Giełda Papierów Wartościowych. 

Przygotowania do złożenia zwycięskiej oferty dla IFAB trwały dwa miesiące, a uczestniczyło w nich dwanaście osób. Start prac nastąpił w styczniu bieżącego roku. Pierwszy etap obejmował przygotowanie i wdrożenie dedykowanego landing page’a. Strona stanowi zaledwie przedsmak finalnej wersji portalu: premiera zaplanowana jest na maj 2016 roku. To na razie tylko początek, czyli budowa podstawy do realizacji celów organizacji.