Agencje RL Media oraz Salestube wygrały przetarg na obsługę SuperMenu Anny Lewandowskiej

Dom mediowy RL Media i agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube, spółki należące do Group One, zajmą się obsługą nowej marki Anny Lewandowskiej – cateringu dietetycznego SuperMenu. Prowadzone działania są wynikiem wygranej konkursu ofert.
O autorze
1 min czytania 2020-06-03

SuperMenu to catering dietetyczny stworzony przez Annę Lewandowską zgodnie z jej filozofią żywienia. Posiłki są przygotowane w oparciu o zbilansowaną dietę i nie zawierają produktów wysoko przetworzonych, barwników ani konserwantów. Nadrzędną misją firmy jest promowanie zdrowego stylu życia i wprowadzanie przemyślanych zmian w nawykach żywieniowych. 

Spółki Group One będą odpowiedzialne za wsparcie biznesu Anny Lewandowskiej w zakresie performance marketingu, SEO, działań paid search oraz paid social. W kolejnych etapach współpracy planowane jest skalowanie prac na inne kanały oraz ekspansja marki na całą Polskę. Obecnie firma dostarcza catering na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia i innych dużych miast.

Już dziś klienci z największych miast znajdą w ofercie SuperMenu trzy diety oparte o filozofię żywieniową Ani Lewandowskiej: Dobry Start, Droga Do Mistrzostwa, Wyzwanie Wojownika oraz diety uwzględniające sprecyzowane potrzeby żywieniowe takie jak: Fit, Vege, Vege+Fish, Sport, No Gluten & No Lactose. Jedna z oferowanych przez markę diet jest stosowana przez samą Annę Lewandowską. 

To kolejna polska firma w portfolio Group One. Grupa ma także doświadczenie w komunikacji 360 marek ze stosunkowo młodej branży cateringów dietetycznych, co wyróżnia ją na tle konkurencji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca wystartowała z początkiem maja. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing