SuperMenu to catering dietetyczny stworzony przez Annę Lewandowską zgodnie z jej filozofią żywienia. Posiłki są przygotowane w oparciu o zbilansowaną dietę i nie zawierają produktów wysoko przetworzonych, barwników ani konserwantów. Nadrzędną misją firmy jest promowanie zdrowego stylu życia i wprowadzanie przemyślanych zmian w nawykach żywieniowych.
Spółki Group One będą odpowiedzialne za wsparcie biznesu Anny Lewandowskiej w zakresie performance marketingu, SEO, działań paid search oraz paid social. W kolejnych etapach współpracy planowane jest skalowanie prac na inne kanały oraz ekspansja marki na całą Polskę. Obecnie firma dostarcza catering na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia i innych dużych miast.
Zobacz również
Już dziś klienci z największych miast znajdą w ofercie SuperMenu trzy diety oparte o filozofię żywieniową Ani Lewandowskiej: Dobry Start, Droga Do Mistrzostwa, Wyzwanie Wojownika oraz diety uwzględniające sprecyzowane potrzeby żywieniowe takie jak: Fit, Vege, Vege+Fish, Sport, No Gluten & No Lactose. Jedna z oferowanych przez markę diet jest stosowana przez samą Annę Lewandowską.
To kolejna polska firma w portfolio Group One. Grupa ma także doświadczenie w komunikacji 360 marek ze stosunkowo młodej branży cateringów dietetycznych, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
Współpraca wystartowała z początkiem maja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing