Agnieszka w Hypermedia zajmie się przygotowywaniem kompleksowych strategii i rozwiązań biznesowych klientów agencji oraz grupy Dentsu Aegis Network, w oparciu o dane konsumenckie oraz procesy komunikacji bezpośredniej z klientami, wykorzystując narzędzia z obszaru eCRM. Jaworska będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za eCommerce i Brand Commerce, w którego skład wchodzą Michał Kreczmar, eCommerce Director oraz Anna Lasmanowicz, eCommerce Consultant.
Odkąd postawiliśmy na strategię Brand Commerce, nie przestajemy się rozwijać – tak od strony planowania i realizowania licznych projektów dla polskich i globalnych klientów, jak i od strony poszerzania kompetencji w Hypermedia. Doświadczenie i pasja Agnieszki w obszarze wykorzystania danych w projektach marketingowych i biznesie pozwolą nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych w czasach konwergencji mediów i kanałów komunikacji. – Komentuje Agata Szeliga Staszkiewicz, Managing Director Hypermedia linked by Isobar.
Zobacz również
Jaworska od kilkunastu lat z pasją łączy świat marketingu, danych i technologii, kreując rozwiązania pracujące na konkretne cele biznesowe. Pierwsze projekty oparte o dane konsumenckie realizowała zaraz po wejściu w życie Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, kiedy świat wyglądał zupełnie inaczej. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując m.in. dla międzynarodowych klientów korporacji Acxiom. Ostatnio zarządzała kompleksowo programem CRM w firmie Samsung, gdzie odpowiadała za integrację danych konsumenckich oraz proces komunikacji bezpośredniej z klientami za pomocą narzędzi CRM.