Warsztaty D&AD Impact Academy otworzył Tim Lindsay, dyrektor generalny D&AD i twórca globalnej inicjatywy na rzecz wykorzystania siły kreatywności do szerzenia dobra na świecie.
Na temat „Wish I’d Known That” mówili Bill Tai, inwestor i wiodąca postać w segmencie Blockchain wraz z Aaronem Gershenbergiem, założycielem Silicon Valley Bank Capital oraz SVB Capital.
Zobacz również
Następnie odbywały się sesje mentorskie 1-2-1 i grupowe, podczas których uczestnicy rozmawiali z mentorami o największych wyzwaniach swoich projektów i biznesu.
Mentorami i głównymi spikerami warsztatów byli także: Paul Herz, dyrektor zarządzający działami produkcyjnymi BLDG 8 i Facebook AR / VR. Ben Cooper, założyciel i dyrektor zarządzający Tricky Jigsaw, najbardziej innowacyjnej firmy wg Australian Financial Review, i najbardziej innowacyjnego produktu. Shana Dressler, m.in. dyrektor wykonawczy Google 30 Weeks, prowadziła inkubator dla przedsiębiorców, który Fast Company wymienił jako jeden z 10 najbardziej innowacyjnych. Joanna Catalano, dyrektor generalny iProspect Asia Pacific z siedzibą w Singapurze, zarządza zespołem 1000 ekspertów cyfrowych na 14 rynkach. Tomas Kolster, profesjonalista reklamy, twórca książki „Goodvertising” i jeden z pionierów ruchu reklamowego działającego na rzecz dobra, doświadczony prelegent SXSW, Eburobest, ad:tech, określony przez The Huffington Post mianem „Inspirującego Lidera”. Każdy z wymienionych mentorów ma ogromne sukcesy w swoim bio i każdemu należałoby poświęcić tu osobny wpis.
Paul opowiadał na temat „Food For Thought” i poruszał kwestię rozwoju w dużych firmach, Ben mówił o „Make Creativity Your Business”, Shana o „Do It Collectively”, natomiast Joanna wraz z Thomasem o „Scaling Without Selling Your Soul”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– D&AD Impact Academy to wyjątkowa okazja dla kreatywnych liderów nastawionych na napędzanie pozytywnych zmian do uzyskania wiedzy i inspiracji od najlepszych profesjonalistów z całego świata. To także międzynarodowe miejsce spotkań twórców projektów na najwyższym szczeblu, o których najczęściej czytamy w globalnych branżowych czasopismach. Atmosfera była niesamowita. Dziękuję, że mogłam ją celebrować – komentuje Agnieszka Jaworska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
D&AD Impact Academy to program klasy mistrzowskiej, którego celem jest nie tylko inspirowanie talentów, ale także dostarczenie namacalnych narzędzi opartych na doświadczeniach i wiedzy Rady D&AD Impact. Warsztaty mają na celu zmianę kreatywnych liderów w twórców zmian przyszłości.
Celem D&AD Impact jest napędzanie pozytywnych zmian, wspieranie wielkich kreatywnych pomysłów, które mogą oddziaływać i nagrodzić tych, którzy je mają.
Wpływ D&AD jest rezultatem partnerstwa między D&AD i Advertising Week. Nagrody D&AD są uznawane na całym świecie za najwyższy poziom kreatywności, a Fundacja D&AD inspiruje twórców nowej generacji i stymuluje przemysł kreatywny do działania na rzecz pozytywnej przyszłości. Więcej informacji znajduje się na stronie www.dandadimpact.com/about/.
Agnieszka Jaworska była uczestniczką D&AD Impact Academy w Nowym Jorku. Organizatorka i mentorka pierwszych w Polsce warsztatów dedykowanych dla młodego pokolenia w kreacji filmów 360°. Zdobywczyni trzeciego miejsca w pierwszym na świecie Hapticathonie. Scenarzystka i reżyserka filmów krótkometrażowych z zamiłowaniem do opowiadania w mediach cyfrowych i wirtualnej rzeczywistości. Promotorka Berlin Music Video Awards.