Agnieszka Sass-Szczepkowska dołącza do zespołu Vienna House w Polsce

Agnieszka Sass-Szczepkowska jako regional marketing manager odpowiada za działania marketingowe Vienna House w Polsce. Dołączyła do zespołu na początku stycznia, aby zintensyfikować działania związane ze wzmacnianiem świadomości marki największej austriackiej sieci hoteli na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2020-01-30

– W związku z rozwojem Vienna House na polskim rynku dostrzegliśmy potrzebę wzmocnienia naszego marketingowego zespołu odpowiedzialnego za budowanie rozpoznawalności i wizerunku Vienna House w Polsce. Jestem przekonana, że doświadczenie i entuzjazm Agnieszki będzie dużą wartością dla Vienna House – mówi Katarzyna Niezgoda, director of sales office Poland.

Sass-Szczepkowska będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz budowanie świadomości marki i przygotowywanie kreatywnych kampanii promocyjnych dla sześciu obiektów Vienna House w Polsce. Będzie także odpowiedzialna za rowój i implemntację nowych pomysłów i aktywności dla branży B2B i B2C.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do tak profesjonalnego i pełnego pozytywnej energii zespołu Vienna House w Polsce. Działania na rzecz wizerunku marki, unikalne projekty medialne i promocyjne w duchu motta Vienna House #endlessexploration to wyzwania, na które czekam z niecierpliwością – mówi Agnieszka Sass-Szczepkowska.

Agnieszka Sass-Szczepkowska jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w G+J Polska, następnie dołączyła do zespołu Burda International Polska, gdzie przez 12 lat pięła się po szczeblach kariery. Zaczynała jako specjalista ds. sprzedaży, następnie była kierownikiem w zespole wprowadzającym na rynek luksusowy magazyn InStyle oraz odpowiadała za sprzedaż i projekty specjalne 13 serwisów online, w tym ELLE.pl, Gala.pl, Nationalgeographic.pl czy Glamour.pl. W 2017 dołączyła do zespołu Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż i tworzenie nowych rozwiązań biznesowych opartych o model 360 stopni dla marek Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, JOY i Shape.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2018 r. postanowiła przemodelować swoją ścieżkę kariery zawodowej i została dyrektorem PR w agencji PR Lovin’, gdzie odpowiadała za relacje z mediami i influencerami, przygotowywanie strategii komunikacyjnych i organizację wydarzeń. Teraz swoje szerokie doświadczenie będzie wykorzystywać w tworzeniu kreatywnych kampanii promocyjnych w branży hotelarskiej. Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie na kierunku psychologia społeczna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing